Op mijn Nokia C3 heb ik wel verbinding maar als ik op internet wil staat er: Tijdelijk netwerk probleem.

Wat moet ik hier aan doen?

Toegevoegd na 17 minuten:
Kan iemand me alsjeblieft helpen? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je nog veel andere apparaten op dat netwerk, lijkt er op dat je een apparaat conflict hebt o.i.d. . Misschien helpt het die andere apparaten uit te zetten en daarna opnieuw je telefoon verbinding te laten maken.

Antwoorden (2)

Probeer een andere web browser te installeren. Heeft bij mij een positief effect gehad. Probeer ook te kijken of u Wifi aan hebt staan, het wachtwoord klopt, en of uw mobiele telefoon toegang kan krijgen tot het thuis-netwerk (heeft te maken met ip-adressen, en eventueel heeft iemand dit zo ingesteld dat er geen mobieltjes op het netwerk kunnen). U kunt deze vraag ook stellen aan de verkoper van de winkel waar u deze mobiele telefoon hebt gekocht (ik had uw andere vraag ook gelezen). Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan. Verder nog veel succes.

Proairface.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, ik heb ook een ipod touch en daar heb ik wel gewoon internet mee. Wifi wachtwoord klopt en ik kan gewoon verbinding maken met mijn nokia alleen niet op internet.. Hoe installeer ik een andere webbrowser?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit kunt u doen Via de market. het is een soort appstore. u moet dan kijken bij gratis applicaties. hier kunt u vast wel opera mini, mozilla FireFox, enz vinden. deze moet u dan installeren. na de installatie vind u deze in de lijst met apps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je de Ovi Shop!? Maar daar heb je ook internet voor nodig. En ik kom gewoon echt niet op internet :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
u kunt met een ander Nokia toestel de app te downloaden en deze VIA bluetooth te versturen naar uw eigen toestel. zorg wel dat beide toestellen gelijk zijn. daarna kunt u de app installeren.
Wat bij mij werkt is rebooten :)