Ik heb per ongeluk iemands updates verborgen op facebook, hoe haal ik dat weer tevoorschijn?

Ik heb iemands statusupdates per ongeluk verborgen. Ik drukte per ongeluk op "alles verbergen van >naam<" ipv "dit bericht verbergen". Nu zie ik dus geen updates meer van deze persoon. Hoe moet ik dit weer tevoorschijn toveren??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.4K

Het beste antwoord

Toevallig heb ik dit enig tijd geleden ook per ongeluk gedaan.
Na wat zoekwerk heb ik gelukkig weer de instellingen gevonden om dit te herstellen:

Een persoon, pagina of toepassing die je hebt verborgen opnieuw toevoegen aan je nieuwsoverzicht:

1.Klik in het nieuwsoverzicht 'Meest recent' op het pijltje naast 'Meest recent' om een vervolgkeuzemenu weer te geven.

2.Selecteer 'Opties bewerken'.

3.De personen, pagina's en toepassingen die je hebt verborgen, worden in een pop-upvenster weergegeven. Klik op de 'x' naast het item dat je uit deze lijst wilt verwijderen. Als je een profiel uit de lijst 'Verborgen' verwijdert, kunnen de berichten van die persoon of pagina weer in je nieuwsoverzicht verschijnen.

4.Klik op 'Opslaan'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super! dank je wel, ik heb me rot gezocht en ik kon het écht niet vinden.. dank je wel!!