Ik heb per ongeluk zo`n 'vraag' beantwoord op Facebook en nu staat het op mijn profielpagina onder 'vragen' weet iemand hoe ik dit wegkrijg?

Staat niet zo`n kruisje ofzo bij zegmaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ga naar je profiel en klik daar op 'Vragen' in het menu links. Klik daarna op de betreffende titel. In de pop-up die dan verschijnt haal je de vinkjes uit de vakjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik inderdaad ook al geprobeerd, maar als ik op zo`n vinkje klik, blijft hij staan (het is ook niet een vinkje maar zo`n rondje, dat je er altijd 1tje moet kiezen). ik kan overigens wel een andere aanklikken en dan veranderd mijn antwoord, maarja, daar schiet ik dus niet veel mee op