kun je overstappen bij je internetaanbieder als het steeds wegvalt?

Ik heb al 3 maanden dat mijn internet steeds wegvalt we hebben de kpn al een paar keer gebeld maar nog steeds niet verholpen.
iK heb alles in 1 met interactieve tv waar we dus niet tevreden over zijn omdat steeds de internet wegvalt ook tv uitvalt.
dus nu is mijn vraag kan je zo maar overstappen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb zelf bijna 10 jaar bij kpn gewerkt en weet uit ervaring dat ze wel redelijk coulant zijn. Tuurlijk zijn er nog veel klachten en kan het beter maar ik weet uit ervaring dat er wel aardig wat welwillende mensen zijn bij kpn, maar dat er wat mensen tussen lopen die niet aan het werk zijn maar puur zitten om hun geld te verdienen.

Schrijf altijd de namen op van wie je spreekt, en kom je er echt niet uit dien je via de telefoon of de website een klacht in en moet je wel even afwachten. Vraag als de klacht gemaakt is direct het klacht nummer, bel eventueel een tijdje later met het klacht nummer op en vraag naar de status. Kom je er niet uit vraag je naar het "Save Team". Dit team is eigenlijk bedoeld om klanten die opzeggen af te handelen en eventueel aanbiedingen te doen, maar ik weet dat zij bepaalde mogelijkheden hebben die anderen niet hebben.

Helaas is het niet mogelijk om zomaar je contract te stoppen als je de contract duur nog niet af gemaakt hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hangt er vanaf bij welke provider je bent. Er zijn in de meeste gevallen wel overstapkosten die erbij te pas komen. Maar ik zou in jouw geval toch een technicus van je provider laten langskomen als dit probleem zicht blijft voordoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dit geval blijft de KPN (zoals gewoonlijk) in gebreke, wel moet je de KPN instaat stellen om het probleem te kunnen verhelpen. Dat lees ik niet terug, je kunt ze een ultimatum geven waarbij je ze instaat stelt om binnen 14 dagen te reageren en te komen met een oplossing. Let op de KPN is een enorm klant-onvriendeliijk organisatie. Beëindig je contract niet zomaar door niet te betalen, en voor de volgende keer goed nadenken om met een organisatie als de KPN in zee te gaan. Er zijn enorm veel problemen met hun levering van signaal etc. En ze staan op nummer 1 van de lijst voor wat betreft het voor de rechter brengen van hun klanten. Dus geef ze een reële kans om het probleem op te lossen, en lukt het ze niet, kan je de KPN in gebreke gaan stellen.