hoe maak je vrienden op hyves?

ik zit nog maar 1 dag op hyves maar ik weet niet hoe je vrienden maakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat hangt ervan af. Met wie wil je vrienden worden? Zijn er mensen in je persoonlijke omgeving die ook op hyves zitten? Laat hun weten dat je ook op hyves zit.

Je kan via de zoekbalk linksboven in het scherm een naam en achternaam in typen. Je kan ook een plaatsnaam neerzetten achter de naam. Misschien kom je zo welnwat mensen tegen.

Ik heb zelf ook een account op hyves. Ik ben begonnen met maar 3 vrienden. Mijn broer, zus en zusje. Toen kwam mijn moeder er ook bij.
Ik werd door een publieke pagina ineens heel bekend en ik maakte meer vrienden.

Ik heb ook mensen in mijn lijst staan die ik van vroeger nog kende, omdat zij mij hadden gevonden of ik hun.

Ga gewoon lekker hyven. Ga op publieke pagina's reageren. Je komt vanzelf wel mensen daar tegen.

Wil je misschien een paar linkjes hebben voor publieke pagina's? Mail
Me even via de GV pagina.

Sccs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon aan al je vrienden vertellen dat je op hyves zit.
En via de zoekbalk vrienden opzoeken.
En dan gewoon op het knopje 'als vriend toevoegen' aan de linkerkant drukken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door vrienden op te zoeken met de zoekfunctie en uit te nodigen om vrienden te worden. Je kunt ook lid worden van een vereniging of van je school, en via daar bijvoorbeeld klasgenoten toevoegen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het knopje klikken als vriend toevoegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar waar staat dat knopje?
dat is wat ik wil weten