Google is sinds een aantal dagen opeens anders. Hoe kan ik de oude Google terugkrijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er anders dan? Ik zie het verschil met een week geleden niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een printscreen erbij dan weten we wat je bedoelt. Hopelijk heb je het probleem inmiddels opgelost:D

Het beste antwoord

Denk niet dat wij daar veel kunnen aan veranderen(google is de baas)...geef mij ook maar de vroegere versie terug.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inmiddels weer normaal geworden :D

Andere antwoorden (2)

Dit kan helaas niet, maar ik zie dat hij nu weer gewoon anders al anders is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google is opzich niet anders geworden. Bij feesten of andere gelegenheden is het "merk" zeg maar de voorkant van google, naar die gelegenheid gemaakt. Dit veranderd na de gelegenheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik bedoel dat als je iets hebt getypt en op enter hebt gedrukt, dat alle links blauw zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Links horen blauw te zijn.