Is het mogelijk mijn gmail inbox te scannen op een bepaald ip adres?

Ik wil dus kijken of ik berichten heb ontvangen vanuit een bepaald ip adres, ik weet dat het mailtje voor mailtje kan, maar kan het ook geautomatiseerd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Kan wel maar dan moet je een progje maken dat de headers van het mailtje uitleest
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat kan !!! Als je een email programma gebruikt zoals Incredimail, is dat heel goed mogelijk, het heeft namelijk geen bliksem met je IP adres te maken.