hoe moet ik een filmpje uploaden voor youtube?

ik heb net een nieuwe youtube account gemaakt en wil bijvoorbeeld een filmpje maken van een stukje van een tv progamma. hou doe ik dat? ik weet wel hoe je de filmpje upload maar niet hoe je het maakt. weet iemand hoe??

ps.: ik heb al gekeken bij een andere vraag die precies zo heette maar er stonden geen logische antwoorden :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ik weet niet of ik je vraag verkeerd begrijp hoor, maar volgens mij wil je weten hoe je een filmpje maakt. Wat dacht je van met een camcorder, camera, fototoestel of mobieltje? Daarmee kun je een filmpje maken dat je via een kabeltje op je computer zet (of direct kaartje van je camera in de computer schuiven als dit kan op jouw computer). Daarna filmpje uploaden via youtube (klik op 'uploaden')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo begrijp ik de vraag ook ja...! 
Nou,je moet het stukje normaal filmen op TV ofzo.Of je moet het downloaden van een site...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg ervoor dat je een screenrecorder hebt om het gene wat je zelf bekijkt op te nemen zoals Bandicam. Je neemt het op en als je het hele bestand af hebt upload je het naar YouTube via de knop met een pijltje die omhoog wijst als je al ingelogd bent op je YouTube account. Die knop zit dihtbij je icoontje van je account. Vanaf daar hoor je het zelf wel verder te kunnen.