Kan je niet vanuit add/remove programs een repair doen?
Of eventueel verwijderen en reinstallen (na weggooien van de directory in c:\program files)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn een aantal dingen wat kan werken:

1. Mocht je live mail programma gebruiken... de-installeer en installeer het opnieuw.

2. Je gaf aan in een reactie mail te ontvangen van een andere e-mail adres in je hotmail... het is gebruikelijk dat een account word gewist na lange tijd van niet inloggen. dus in jouw geval mocht je lang niet op telenet zijn geweest dan vervalt alle instellingen en helaas misschien ook de e-mail adres. Kortom log daar in en kijk of de mail nog word doorgestuurd naar je hotmail.

3. Controleer alle instellingen met een andere windows live mail.

succes!