Lan-verbinding zie uitleg

Ik heb laatst mijn lan-verbinding handmatig uitgeschakeld en deze wil ik nu weer inschakelen maar ik krijg steeds van bezig met inschakelen en dan de verbinding is verbroken. Dit is alleen bij een computer en niet bij de andere in huis, hoe kan ik dit verhelpen en weer verbinding krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als je andere computer het wel gewoon doet dan doet je router het dus ook goed zo te zien. Er is dus iets mis achter de router aan de kant van deze computer.

100% zeker weten dat de netwerkkabel goed vastzit aan twee kanten in de juiste aansluiting?
Als je meerdere LAN aansluitingen geconfigureerd hebt, heb je de juiste gekozen?
Heb je al geprobeerd om de kabel in een andere poort van de router te steken?
Heb je geen wijzigingen aangebracht aan de instellingen van de router, MAC adres filtering bijvoorbeeld?
Heb je al een andere kabel geprobeerd?
Heb je geen rare instellingen staan in je computer qua netwerk, bijvoorbeeld een gespoofd mac adres of een hard ingesteld IP adres?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens je firewall(s) uit te schakelen, best kans dat het dan misschien wel lukt.