Bestaat er een (mobiele) site waar je een liedje kan vinden als je alleen de melodie weet of een gedeelte ervan?

dat je dus tegen je scherm het melodietje zingt en dat de site dan gaat zoeken? Voor op je pc of op je mobiel?

Toegevoegd na 21 seconden:
Als je dus de tekst niet weet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Daar is een app voor: soundhound het zou ook soundcloud kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even voor je gecheckt: Soundhound
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te verwarren met soundcloud want daar kunnen mensen hun eigen muziek uploaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je de eerste was ;) en het klopt! Het is een erg handige app. Het heet idd soundhound

Andere antwoorden (4)

Ja, soundhound of shazam. Allebei gratis apps. Je kan het nummer niet neurien/zingen. Het programma vind hem alleen als hij het orginele nummer hoort op bijvoorbeeld de radio. Ik denk niet dat er zo'n soort site bestaat als jij omschrijft. Maar het zou wel handig zijn :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soundhound heeft juist als krachtige eigenschap dat het neurien en zingen herkent. Heel soms meerdere malen proberen. Voor de pc kan je tunatic gebruiken. Deze herkent echter alleen originele nummers, en is erg traag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google het stukje dat je kent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Songtapper voor als je het ritme weet. Redelijk accuraat is mijn ervaring.