Ik heb een ISO-bestand dat ik kan uitpakken, kan ik dat rechtstreeks op een harde schijf zetten en met ps3 afspelen?

Hoe kan een netwerk aanleggen van mijn computer tot de ps3/tv? Op tv was dit laatst gelukt alleen weet ik niet wat ik nou allemaal had gedaan. Ik heb de ps3 en tv toegevoegd aan netwerken via mijn computer maar moet ik ook de bestanden in een speciale map zetten zodat ps3/tv deze herkent? En wat moet ik nog meer doen?
of hoe kan ik een HD-film afspelen zonder gebruik te maken van dvd/cd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Een ISO is een complete CD of DVD, normaalgesproken zou je die als geheel branden, en dan de DVD gebruiken.
Als er dan geinstalleerd moet worden, zie je dat na start van die DVD-CD wel.
ik gebruik Burnaware Free http://goo.gl/Hvkm3 software, voor het omzetten van DVDs naar ISO en andersom,