The size of the Internet in terabytes.

Medium

2002 Terabytes

Surface Web

Deep Web

91,850

Email (originals)

440,606

Instant messaging

TOTAL

532,897 Ter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heel groot
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het internet heeft geen grootte, omdat het niet iets stoffelijks is. Je kunt het niet vastpakken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Okay je kunt dus ook geen groot idee hebben of een groot zelfbeeld? Grote geesten bestaan ook niet? Jij bent er iig geen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dankje, iets minder mag wel. Kun jij dan meten hoe groot jouw zelfbeeld is? Of hoe groot jouw ideeën zijn?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Psychologen en filosofen hebben daar misschien een maat voor ontwikkeld. En voor het internet moet er toch ook een maat zijn? Aantal sites, gebruikers, data, zoiets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Past op de punt van een naald.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt aan je beeldscherm
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij heet het internet niet voor niets Word Wide Web. Dus wereldwijd!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
erg groot.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
FF downloaden en je weet het: http://downloadinternet.funnypart.com/