Welk hosting pakket heb ik nodig?

Ik wil een website maken bij deze site http://www.yourhosting.nl/hosting/ maar welk hosting pakket heb ik nodig? Mijn website gaat over wielrennen. Ik denk dat ik er routes en foto's op ga zette. Bij Yourhosting zeiden ze dat ik het beste met een klein hosting pakket kon beginnen en dat ik altijd nog groter kan. Welke kies ik dan? Die van 5,50 zit 250mb ruimte bij is dat genoeg voor wat fotos en mn website?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (2)

Ik zal dan voor start gaan. Maar ikzelf zit bij webreus. En daar zit je voor dezelfde functies veel goedkoper en heb je meer mogelijkheden. Daar kan je voor power kiezen. Maar de keuze laat ik aan jou over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt Arnaud, ik wil zo wie bij yourhosting omdat een familielid goede ervaringen heb met hun hosting pakketten. Ik start denk toch met een kleiner pakket.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan nog steeds voor de start gaan. ivm de foto's. Wel zal ik dan de foto's verkleinen zodat je minder geheugen op de webruimte innemen. irfanview kan je daarvoor goed gebruiken
Nee is niet verstandig,ondanks het feit,dat upgraden naar een hoger pakket gratis is. Dit is puur mijn ervaring. Ooit dacht ik er eigenlijk precies zoals U over,maar ben daar flink van terug gekomen. Afhankelijk van hoeveel U aan Uw website gaat veranderen,van scripts gaat voorzien dus wekelijks/maandelijks méér info op Uw website gaat plaatsen..kan dat behoorlijk snel gaan en overschrijdt men (vaak) al snel de limiet van- in Uw geval - 250 Mb.
Ik zou kiezen voor het Lite -pakket ,welke slechts 3,50 duurder is dan degene,die U wenst.
Foto's zijn bits-slurpers.

Groet:Zoekertje