mijndomein.nl vraag.

als je naar www.mijndomein.nl gaat staat daar boven producten, als je daar op klikt zie je webhosting en websitemaker. websitemaker is duurder maar er zit wel minder bij, hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Het antwoord staat op hun site, hoewel dat wel wat duidelijker zou mogen zijn.
Bij webhosting maak je je website op je computer en plaats je deze bij mijndomein.nl
Websitemaker biedt je de mogelijkheid om bij mijndomein.nl de website te maken. Zij hebben daar de programmatuur voor die je gebruikt.