ken iemand mij vertellen hoe ik deze acount verwijder en een geblokkeerde acount , alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Cryofiel
13 jaar geleden
Nounou, je zult het wel heel bont hebben gemaakt. Eén account geblokkeerd - dat gebeurt niet zomaar, dan moet je meerdere duidelijke waarschuwingen hebben genegeerd. Dan een tweede account aanmaken - dat mag ook al niet volgens de richtlijnen. En vervolgens zo geborneerd zijn over wat er op je tweede account gebeurt, dat je weg wilt. Prima, hoor, daar niet van. Ben je misschien kwaad omdat hier mensen zijn die dingen met elkaar in verband brengen, en die de tegenstrijdigheden in je verhaaltjes aan het licht brengen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt het je te heet onder de voeten?
Kimath
13 jaar geleden
zo te zien is het verwijderen gelukt :P
Cryofiel
13 jaar geleden
Dat is voor iedereen beter, zegt mijn gevoel.

Antwoorden (1)

Als je het over Goeie Vraag hebt, dan kan je jouw account laten verwijderen door een bericht te sturen naar de beheerders. In de blauwe balk bovenaan staat *contact*. Daar klik je op, en je kiest dan de reden "Ik wil mijn account verwijderen".
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje