ik wil op mijn site producten ver kopen van een andere site alleen dan duurder mag dat?

als het niet mag, waar moet je hte dan inkopen, zoals bol dat doet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

lol
Vraag me af of je klanten trekt
Maar om een webwinkel te mogen hebben moet je een
kvk nummer hebben met al de daarbij behorende belasting zaken.
met dat kvk nummer kun je zaken voor inkoopwaarde kopen
bij detailshandel daar zit dan nog geen btw ed bij
die moet je er zelf bij bereken en bij de prijs optellen en natuurlijk de verzendkosten en je winstmarge

Daar een boekhouding van maken en belasting aangifte over doen dus btw afdragen
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op internet zijn kopers zeer prijsbewust. Als ik hetzelfde product ergens anders goedkoper kan krijgen, dan koop ik daar.

Of je moet iets toevoegen aan het product waardoor het meer waarde krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je echt iets wilt verkopen op het internet zonder teveel administratief werk dan zou ik gaan for affiliatie reclame en producten. ALs je daar een beetje handig in bent kan je nog wel wat leuk geld verdienen. kijk bijvoorbeeld eens op clickbank.com dat is een affiliatie website die producten aanbied. die jij dan kan promoten. En de keuze is groot. en de winstcommissie is redelijk.