zoeken naar sites over onderwerpen die ik leuk vind.

hoe kan ik gericht zoeken naar onderwerpen die ik leuk vind? heb al allerlei zoektermen ingetikt op google, maar zonder resultaat.

Hier ben ik naar op zoek: (Misschien weten jullie welke zoektermen ik het beste kan gebruiken?)
- ik hou van schrijven. Nu zoek ik een site met handige info over genres, opdrachtjes om te doen om je schrijven te verbeteren, inspiratie voor het schrijven en een soort van site waar schrijvers tips kunnen geven over je werk.
- Ook ben ik een fan van dieren en de natuur. Hierbij zoek ik naar nieuwe hobby's om te doen in de natuur, en een site waar mensen hun huisdieren waargebeurde verhalen kunnen typen, en dat anderen het kunnen lezen.
- een actuele site met leuke quoten van beroemde dichters en verhalen schrijvers in de oudheid, en leuke werken van die dichters en verhalen schrijvers.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Zoek altijd op KERNWOORDEN, en NOOIT op hele zinnen. Als je iets over een labrador wilt opzoeken die ziek is en zichzelf krabt, moet je NIET zo zoeken:
Welke ziekte heeft een labrador als hij zichzelf steeds krabt? Maar:
Labrador ziekte krabben.
Natuurlijk is dit voorbeeld extreem, maar je moet voordat je enter wilt klikken eerst bedenken, zijn al deze woorden wel belangrijk, moeten er sommige niet weg?

Succeds!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je op google het woord schrijvers of info van/voor schrijvers intikt krijg je een aantal sites daar over. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je per se niet wilt googlen is startpagina misschien een beginpunt