Waar vind ik de optie -Afbeeldingen-?

Bij Google heb je die optie maar bij Firefox als zoekmachine niet. Of toch wel? Hoe dan?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik kreeg het advies een bepaalde addon toe te voegen en dat lukte. Ik kon die vervolgens echter niet in werking stellen en heb dat wederom gemeld met de vraag hoe ik dat moet doen. Geen antwoord op gekregen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Op Firefox kan je ook gewoon Google als zoekmachine gebruiken. Dus ik snap je vraag eigenlijk niet. Als alternatief zou je ook http://nl.altavista.com/image/default kunnen gebruiken.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraagsteller wil direct op afbeelding zoeken gebruikmakende van de firefox (google)zoekbalk. Misschien dat er een firefoxplugin is die gelijk naar googleafbeeldingen verwijst?
Gevonden, is een firefox plug-in.