Wat zijn spaarprogramma's waar je snel verdient, veilig zijn en je snel kan uitbetalen.

Ik zit momenteel op 3 programma's:
Moneymiljonair
Cashi
NuCash

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat versta je onder "snel"? volgen mij moet je toch al wel minimaal een jaar lang links in mailtjes aanklikken voordat je de minimum-uitbetaling krijgt.
Kimath
13 jaar geleden
valt wel mee hoor, MoneyMiljonair gaat nog best snel vind ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een maand ofzo, of is dat al te veel gevraagd voor een spaarprogramma?

Antwoorden (4)

Er zijn heel veel verschillende spaarprogramma, zit zelf bij Doublepoints en Euroclix, zijn vrij grote bedrijven waar ik beide al meerdere malen uitbetaald ben, het meeste bij Doublepoints. Het leuke van Euroclix is dat je ook de uitslagen van Formule 1-wedstrijden en voetbalwedstrijden uit de Eredivisie/Europa League/CL (van Ajax, Feyenoord, PSV en AZ) kunt voorspellen, waarmee je extra 'clix' kunt verdienen. Ik zeg: doen! Is nog leuk ook:)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij doublepoints vragen ze je postcode+huisnummer. Krijg je post van hun ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan daar ook gewoon een willekeurige ''postcode'' invoeren, bijv 1234AB
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet wel je echte postcode en adres geven anders kunnen ze je niet uitbetalen. Je krijgt verder geen post van ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowel van Euroclix als Doublepoints krijg je geen post, behalve als je een 'cadeau' besteld, in het geval van Euroclix kan dat vanaf 1000 of 1500 Clix, bij Doublepoints vanaf 1400 of 2800 Points.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okay, bedankt voor het antwoord, heb voor beide aangemeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nogmaals veel succes, en belangrijk: heb geduld, je hebt niet opeens 100 euro te pakken, gewoon alle mails lezen (oftewel: aanklikken en er niks mee doen) en aan bijvoorbeeld enquetes meedoen.
Moneymiljonair is wel goed maar snel uitbetalen is een illusie, heb gerust een half jaar tot een jaar geduld voordat je een 10 euro bij elkaar hebt. Het is geen goudmijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle drie de sites die je noemt hebben mij al eens uitbetaald en zijn zeer betrouwbaar. Moneymiljonair het meest. Deze spaart bij mij ook relatief het snelst, meerdere keren per jaar. Ligt er wel aan hoe actief je bent, of je regelmatig aankopen via de site doet (ik shop sowieso veel online en ga dan via moneymiljonair naar de shops, wel eerst je cookies wissen) en of je veel leden (referrals) werft.
Euroclix is ook een zeer betrouwbare en leuk sparende site.
Ik heb er tientallen, dat kost me een half uurtje klikken per dag, maar wel regelmatig een uitbetaling. Zoek op GPT en je vind er heel veel! Maar let op, kijk ook eens op vergelijkende sites, niet alle GPT sites betalen uit/ zijn betrouwbaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook goed werkt is enquetes invullen. Ik zit zelf bij Opinionbar en Panelwizard. Je bent iets langer bezig, maar je verdient al snel 1-2 euro per enquete. Ze zijn betrouwbaar, want ik heb bij allebei al 3 keer laten uitbetalen.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben bij beide ingeschreven nu, moet van panelwizard alleen mijn inloggegevens krijgen. Opninionbar zijn de enquetes gesloten:) +1
Kimath
13 jaar geleden
ja, je krijgt eens in de zoveel tijd een mail dat er een enquete klaarstaat. die moet je dan binnen een week ofzo gedaan hebben :)