ik kan geen filmpjes bekijken op youtube met internet explorer

ik heb een vraag: ik kan geen filmpjes bekijken met internet explorer. ik heb gewoon de nieuwste IE, maar het lukt niet. er staat eerst: download adobe flash player, maar als ik daarop klik staat er de huidige beveiligingsinstellingen staan niet toe dat dit wordt gedownload. met firefox mag ik het wel installeren, maar na dat gedaan te hebben kon ik nog steeds geen filmpjes bekijken. heeft iemand een oplossing?

ps. ik zie nu dat ik op geen enkele links kan klikken. ik kan geen liedjes ofzo downloaden, maar ik wil graag IE gebruiken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (3)

je hebt de adobe flash player echt nodig. log anders in als administrator in op je computer, dan mag je wel downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staan de instellingen van Youtube wel goed?
Ik had een tijdje geleden hetzelfde probleem ongeveer. Ik kon geen filmpjes zien maar wel horen.
Ik heb via youtube's FAQ gevonden wat er verkeerd stond ingesteld. Weet alleen niet meer precies wat.
Moet je even kijken, misschien staat er wat bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.adobe.com/go/getflashplayer

Als dit niet lukt, ga dan naar IE:
Tools > Internet Options > Security
..en pas daar je veiligheidsniveau aan (lager) en probeer het dan nog eens!

Succes