Mijn eerste ingeving was : nee, die is er niet, en het lijkt me ook niet dat je een cursus nodig hebt om in het wilde weg heen te ouwehoeren (want meer is het niet). Al doende merk je wel ongeveer hoe het in elkaar steekt en hoe het werkt - als je daar behoefte aan hebt natuurlijk.

Maar wie schetst mijn verbazing als ik zowaar een heuse cursus twitteren tegenkom !
Maar je niet ongerust, mijn idee dat het zoveel niet kan voorstellen klopte : het is maar één filmpje.

Veel plezier !

Toegevoegd na 1 minuut:
(Sorry, geen filmpje maar een 'diavoorstelling' ; steeds even op volgende klikken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee daar is geen cursus voor. Je schrijft gewoon maar wat er in je opkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn verschillende cursussen en workshops op de markt. Maar wat ik zou adviseren, is gewoon het doen en rond te vragen bij mensen die langer twitteren voor tips en ervaring.. Je kan natuurlijk ook altijd hier je vraag stellen.

De echte basis van Twitter is ook wel te vinden op zoiets als www.watistwitter.com