hoe blijf ik aangemeld als ik mijn browser sluit?

tot gisteren bleef mijn facebook en youtube enzo aangemeld als ik browser afsloot en wat later terug opstartte, maar nu meld hij alles af, hoe zorg ik dat hij terug alles vanzelf aangemeld houdt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Het beste antwoord

Ik zag in je reactie op een ander antwoord dat je Ccleaner hebt.

CCleaner verwijdert ook op geslagen wachtwoorden en inlognamen, want dat staat standaard aangevinkt.

Dan moet je het volgende doen als je ccleaner weer aanzet

De eerste optie als je cccleaner aanzet is cleaner, dan zie je twee tabbladen. Ééntje waarop staat "windows" en eentje waarop staat "applicaties". Klik laatst genoemde aan en vink nu het volgende weg "bewaarde formulier informatie".

Als je nu weer je computer alles laat onthouden en ccleaner weer aanzet, zal als het goed is alle info er weer staan en kan je weer gewoon inloggen zoals je gewend bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gegevens onthouden, kan je aanvinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kunt U oplossen door enkele wijzigingen toe te brengen in het register. Als U aangeeft,om daarmee beslist geen fouten te gaan maken,wil ik U verder helpen.
Het is helaas gebleken,dat het bij iemand hier fout is gegaan en daar wil ik mijn goeie naam niet mee vergooien.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die blijven onthouden in en via zogenaamde cookies. Vanuit de webbrowser opties kan je die uitzetten.