ik heb een iphone 4 gekocht en ik vind mijn wachtwoord van mijn vaste computer niet meer kan iemand me zeggen waar ik het terugvind

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Voor je iPhone zou je geen wachtwoorden van je vaste computer nodig moeten hebben, tenzij je bewust dingen gaat doen als remote desktop of zo.

Kun je aangeven wat je precies probeert te doen waarvoor je een wachtwoord nodig hebt? Bedoel je misschien het Wifi wachtwoord dat je router vraagt als je verbinding maakt? Zo ja: dit is niet afhankelijk van je vaste computer. Vaak heeft een router een standaard wachtwoord vanuit de fabriek, de meeste mensen veranderen dat niet (helaas) en dat kun je dus in de handleiding van je router terugvinden. Mocht je inderdaad dat routerwachtwoord zoeken en is je routerwachtwoord niet meer de fabrieksstandaard dan ga je dat waarschijnlijk niet terug kunnen vinden. Soms is het mogelijk dat de resetten via je vaste PC door het ip-adres van je router in je browser in te typen en in het menu te zoeken naar die functie, maar (gelukkig) heb je daar meestal ook zo'n wachtwoord voor nodig. Als je op die manier in de knoei komt is er meestal nog slechts de mogelijkheid om de router te resetten naar fabrieksstandaarden (waardoor ook het wachtwoord weer teruggezet wordt naar dat wat in de handleiding staat) en dan kun je dat veranderen naar iets dat je wél kunt onthouden :)

Mocht ik het bij het verkeerde eind hebben en mocht je een ander wachtwoord zoeken, dan nogmaals: graag even precies aangeven wat je probeert te doen met je iPhone en waar hij om wat voor wachtwoord vraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier zit vast iets voor U tussen :

http://www.nirsoft.net/password_recovery_tools.html

Succes en groet:Zoekertje