waarom kan ik niet meer op msn?

ik kan niet meer op msn, andere mensen zeggen dat ze dat ook hebben. er staat dan bevestig email adres. ik heb heelvaak wachtwoord verandert. maar helpt helemaal niks. ik heb een vermoeden dat msn gehakt is bij personen die gratis winks enzo. hebben
gedownload, bij hi jo of zo. daar kan je meer achtergronden winks smileys en geluiden versturen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Het "handige " van Microsoft software is ,dat het (meestal) vrij snel weer is te herstellen. Verwijder dit programma via Configuratie scherm>> Software ( dus niet op een ándere manier) ..Tijdens het verwijderen komt de vraag of je het wilt repareren/herstellen ..Ga je gang..
Uiteraard opnieuw starten ..anders werkt het in enkele gevallen niet.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb net ook gehad en toen bleek dat ik een oude msn messenger had. Die heb ik toen verwijderd en de nieuwste versie gedownload en toen deed ie het weer gewoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je
Kan ook een nieuw account maken;) 5min werk