Waar op Foursquare kan ik me aanmelden op een bepaalde plaats? Ik bedoel hiermee dat mijn vrienden kunnen zien dat ik op die plaats ben.

Ik zoek me suf naar zo een knop maar die is dus niet te vinden... :s

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Hallo
Ik persoonlijk ervaar deze app als een soort spel. ( dat even terzijde) Maar om op Uw vraag terug te komen..die knop is er niet ! Doe het volgende als U bijvoorbeeld een restaurant,café of uitgaansgelegenheid binnengaat: druk op "TIPS" en beschrijf,waar U zich op dát moment bevindt.
Als dat adres nog niet bekend is moet U het toevoegen. Kies nu één of meerdere vrienden/vriendinnen,kennissen,familieleden uit,die U vantevoren in Uw speciale lijst hebt toegevoegd en laat hen weten ,waar U bent. Hoe vaker U ergens bent ,hoe groter de kans is om er "burgemeester" van te worden. Bij Six Flags is die optie ook en als je dat bent,kunt je 1 jaar lang GRATIS naar binnen. Het is dus eigenlijk méér een lokmiddel om klanten- customers" aan diverse bedrijven te binden. Uiteraard is het ook handig..want U bent mogelijk ergens en een goeie vriend zit 4 straten verderop....

Groet:Zoekertje