problemen met messenger life wie kan mij helpen??

ik kan msn niet opnieuw instaleren,hij blijft aangeven dat hij al geinstaleerd is,alleen is hij nergens terug te vinden en start zelf ook niet op.

wat nu? ik hoop dat iemand mij kan helpen,alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

ga naar start en dan zoeken.
typ msn messenger in of windows life.
deinstaleer dan alles wat je pc vind. instaleer het 1 keer opnieuw.
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je hem niet ge-uninstalleerd zoals het moet, maar heb je gewoon bestanden weg gegooid kan dat?

Zoja, dan zou je kunnen proberen om MSN via Configuratiescherm > software te verwijderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga naar C:\WINDOWS\Installer en verwijder de windows live installation package(zie afbeelding)

(om subject te krijgen kies je view/beeld > choose details>
en vink je subject aan.)

daarna kun je windows live gewoon weer installeren als het goed is.

Toegevoegd na 19 minuten:
p.s. let goed op of je wel de juiste package verwijderd.
ik heb de juist in het rood omcirkelt in de afbeelding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders moet je ff op de Microsoft site kijken. Is een bekend probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jouw probleem is dat je msn ge-de-installerd hebt. en je wilt msn opnieuw installeren en dan komt het erop neer dat je msn niet opnieuw kunt installeren. jij hebt waarschijnlijk even snel op verwijderen geklikt. of de unistaller. dat haalt niet altijd alles weg. er blijft ook nog wat achter in het ''register''. daar zitten ''sleutels'' en dat blokkeert een nieuwe installatie. ik kan je verder niet helpen maar ik kan je wel een programma geven dat jou misschien verder kan helpen. ''Revo Unistaller'' de-installeerd programma's en scant na de de-installatie.
veel succes verder!