Hoe kan dat ?

Als ik me afmeld op Hyves via me iPod blijf ik online staan hoe kan dit ? En hoe kan ik er voor zorgen dat ik offline ben ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Hallo, als je de hyves app afsluit op je iPod dan blijft het lijken alsof je online bent.
Je kan elke keer uitloggen of de mobiele site proberen waar je automatisch naar toe gaat op je ipod ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je uitlogt, zou je niet online mieten zijn, maar als je de app alleen met de homeknop afsluit blijf je gewoon online. Je kan dit controleren door als je de app aanzet en je moet inloggen dan was je uitgelogt , anders niet.