Kun je ergens op Facebook zien wij jij uitgenodigd hebt?

Ik wil graag zien welke uitnodigingen nog open staan die ik zelf verzonden heb. Is deze mogelijkheid er?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
10.7K

Het beste antwoord

Als in het bovenste balkje - rechts naast het facebooklogo - op de 2 hoofdjes klikt krijg je als het goed is een overzicht.

Toegevoegd na 11 minuten:
Heb het gevonden bij help.

Er is op dit moment geen lijst met vriendschapsverzoeken die in behandeling zijn. Als je echter naar het profiel van iemand gaat, kun je op basis van het volgende zien wat de status van je vriend is.
De link 'Toevoegen als vriend' verschijnt als je bij de betreffende persoon geen vriendschapsverzoek hebt ingediend.
Als 'Wachten op vriendschapsbevestiging' wordt weergegeven, betekent dit dat je al een verzoek hebt gestuurd dat nog niet is bevestigd.
Als je de link 'Vriend verwijderen' ziet, hebben jullie beiden de vriendschap bevestigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is voor ontvangen uitnodigingen toch? Niet voor de zelf verstuurde?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie het inderdaad.. zal even verder zoeken:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je toevoeging!

Andere antwoorden (1)

Op deze pagina van Facebook vond ik het volgende :

http://www.facebook.com/album.php?aid=295534&id=754613953&saved#!/help/?page=441

Hoe geef ik door mij ingediende vriendschapsverzoeken weer die nog in behandeling zijn? Kan ik zien welke verzoeken nog niet zijn geaccepteerd?

Er is op dit moment geen lijst met vriendschapsverzoeken die in behandeling zijn. Als je echter naar het profiel van iemand gaat, kun je op basis van het volgende zien wat de status van je vriend is.

De link 'Toevoegen als vriend' verschijnt als je bij de betreffende persoon geen vriendschapsverzoek hebt ingediend.

Als 'Wachten op vriendschapsbevestiging' wordt weergegeven, betekent dit dat je al een verzoek hebt gestuurd dat nog niet is bevestigd.
Als je de link 'Vriend verwijderen' ziet, hebben jullie beiden de vriendschap bevestigd. Het antwoord is dus ;NEE

Groet:Zoekertje