Welke nieuwsgroepen op Usenet gaan specifiek over bestanden in full HD?

Als ik zelf films maak in HD formaat en die wil delen. In welke nieuwsgroepen kan ik die het beste posten?

Zijn er specifieke nieuwsgroepen voor HD films? Zijn die specifiek voor een bepaalde taal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Misschien helpt het volgende je verder. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd je vraag in zo'n nieuwsgroep op usenet stellen.

alt.binaries.HDTV.french
alt.binaries.hdtv
alt.binaries.hdtv.audio
alt.binaries.hdtv.concert
alt.binaries.hdtv.dts
alt.binaries.hdtv.french.repost
alt.binaries.hdtv.german-audio
alt.binaries.hdtv.nzbs
alt.binaries.hdtv.r
alt.binaries.hdtv.repost
alt.binaries.hdtv.reposts
alt.binaries.hdtv.req.french.d
alt.binaries.hdtv.request.d
alt.binaries.hdtv.to.dvd
alt.binaries.hdtv.tv-episodes
alt.binaries.hdtv.tv-eps
alt.binaries.hdtv.x264
alt.binaries.hdtv.x264.repost
alt.binaries.hdtv.xvid
alt.binaries.mpeg.video.hdv

http://www.lightningnews.com/Usenet_Groups_List

citaat:
"De twee grootste nieuwsgroepen voor HD-video zijn: alt.binaries.hdtv en alt.binaries.movies.x264."
op deze site:
http://925.nl/archief/2009/01/01/hoe-download-ik-hd-films-en-kijk-ze-op-tv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel. alt.binaries.mpeg.video.hdv zocht ik, die kon ik niet vinden.