Hoe kan ik een nummer opzoeken op marktplaats?

we worden al een paar keer gebeld door mensen die geinterreseerd zijn een een zwembad wat aangeboden staat op marktplaats. dit staat op ons nummer aangeboden, maar wij hebben het niet online gezet.
hoe kan ik deze advertentie opzoeken, als ik alleen het nummer weet?

Toegevoegd na 15 minuten:
Het probleem is, ik weet niet welke advertentie het is.
ik weet alleen dat ze ons bellen, en at het om een zwembad gaat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
6.1K

Antwoorden (6)

Misschien zou je aan de mensen die je bellen kunnen vragen om welke advertentie het gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag de volgende beller alles over de advertentie! Dan is deze heel eenvoudig terug te vinden.
14 jaar geleden
Via help en contact op marktplaats.nl kun je een melding doen op het contactformulier, als je deze gegevens en je nummer erbij zet, kunnen ze de advertentie vast verwijderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even contact opnemen met marktplaats.
http://statisch.marktplaats.nl/help/help.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dit geval is het beter om direct contact op te nemen met marktplaatst zelf en het misbruik aan te kaarten. Zij kunnen dan meteen de advertentie eraf halen en met de adverteerder in contact komen.

Toegevoegd na 1 uur:
Om direct antwoord te geven op je vraag:

Een directe link naar een advertentienummer is

http://link.marktplaats.nl/12345678

Waarbij ik het nummer 12345678 even als voorbeeld heb gebruikt.

Toegevoegd na 1 uur:
Tevens hieronde de link naar het contactformulier. Hierop kan je aangeven dat het misbruik betreft.

Toegevoegd na 1 uur:
NB. Ik bedenk me nu net pas dat je waarschijnlijk wilt weten hoe je op marktplaatst zoekt naar een advertentie waarin jouw telefoonnummer staat! Dat kan ook, maar daar zou ik Google voor gebruiken.

Open Google en kies de Uitgebreid Zoeken optie of klik op de link: http://www.google.nl/advanced_search?hl=nl

Vul vervolgens je telefoonnummer in en geef op dat je alleen in marktplaats.nl wilt zoeken. In de tweede afbeelding staat dit aangegeven. Google zoekt dan alle advertenties op waarin je nummer voorkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je er uit? Misschien ook leuk om te vertellen als je de vraag sluit.
Je zou zelf even op marktplaats de zoekterm zwembaden in kunnen toetsen en dan kijken of je hem vind.
Als je pas vanaf vandaag gebeld wordt, dan staat de advertentie er waarschijnlijk pas vanaf vandaag op.
En daarna uiteraard contact opnemen met ofwel de aanbieder (doorgaans kun je via de link een mail aan hem/haar sturen, zodat je hen kunt wijzen op het niet kloppende telefoonnummer, kans is namelijk groot dat ze per ongeluk een nummertje omgedraaid hebben) of direct met de klantenservice van marktplaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies zo zou ik het ook doen. +1