Hoe maak ik youtube weer goed?

Hallo allemaal, Youtube doet raar. Bij de reacties van de filmpjes, is de wachtrijbalk over de reacties geplaast. (Je kunt het zien in op de onderstaande afbeelding). Ik gebruik Google Chrome, en ik gebruik geen extensies die websites aanpassen of zo. Hoe krijg ik dit weer normaal?

Toegevoegd na 9 minuten:
het plaatje: http://img97.imageshack.us/img97/7906/raary.png

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooie rij trefwoorden. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha :p

Het beste antwoord

probeer eens een andere browser bijv. firefox ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. chrome heeft bij mij al wel eens raar gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Even de chrome opnieuw opstarten en weer naar youtube gaan. Als het goed is is het probleem verholpen.