Wat is het informatie e-mail adres van t-mobile?

ja, ik heb een vraag dus ik wil t-mobile even mailen, maar ik kan nergens hun mail adres vinden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.7K

Antwoorden (4)

Dit is de Helpdesk/klantendienst:

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze webpagina kan je uw vraag stellen:

https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/ask/p/198
fremar
13 jaar geleden
De meeste bedrijven zijn wel bereikbaar onder info@domeinnaam.
In dit geval zou dat dus worden: info@t-mobile.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grote bedrijven hebben liever niet dat je mailt, het is namelijk erg lastig om e-mail goed gesynchroniseerd te krijgen als meerdere mensen de e-mailbox beheren. Dat is de reden dat ze e-mailadressen soms verstoppen of helemaal niet vermelden.