Mijn Samsung Galaxy kan mijn eigen WiFi niet vinden en wel andere WiFi's. Hoe kan ik mijn eigen WiFi weer vindwen? Laptop werkt wel om mijn WiFi.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Kanaal van je wifi aanpassen tussen 1 & 11 en iig 3 getallen voorbij je huidige kanaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe moet ik dat doen?
Heb je je eigen wifi misschien op 5 Ghz draaien? Dat ziet je telefoon niet.
bamibal
13 jaar geleden
Daarvoor zult U als het ware "IN" het menu van de router moeten zien te komen,om daar de WIFI instellingen aan te passen. Als ik in mijn router het menu wil openen doe ik het volgende - is dus maar een voorbeeld-
Open de browser: maak de URL van Uw startpagina LEEG>>> typ in http://fritzbox.com>>Enter
U kunt nu vanuit dit menu de Wifi vinden ! (Mogelijk is / of heeft U het met een wachtwoord beveiligd)

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook te maken hebben met het protocol check of je Router op b,g en n staat en niet alleen n, want dat ziet hij niet dit geld voor 2.4ghz