Hoe kun je schrikfilmpjes op YouTube vermijden?

Volg de witte auto! Je zit aandachtig te kijken en een erg plaatje komt op je scherm en een erg hard geschreeuw knalt uit je speakers. Ik kan echt niet tegen zulke filmpjes, dus hoe vermijd je die?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
erg he! ik stuiter altijd tegen het plafond met hartslag 240 van die ongein (maar vind het wel weer leuk om ze door te sturen....heel gemeen!!)

Het beste antwoord

Kijk bij de reacties, veel mensen die erin zijn getrapt plaatsten wel eens een reactie..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Worden die niet verwijderd door de gebruiker? Dan zou je er alsnog in kunnen trappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (4)

niet opzoeken: NIET SCHRIKKEN en zo,

Toegevoegd na 2 minuten:
ook als er staat, kijk aandachtig en dat soort gedoe, let dan op, zet het geluit uit en klik op verschillende tijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow, daar had ik dus echt niet aan gedacht.
dat filmpje is echt oud,
maar je weet toch wel dat er iets gaat gebeuren?
waarom zou je anders een auto moeten volgen.
kijk eerst bij de gerelateerde video's, vaak zit er bij de tags van het filmpje 'schrik' of 'scary'

ik kom zulk soort filmpjes eigenlijk alleen maar tegen als ik ernaar zoek,
als je gewoon zoekt naar het filmpje dat je wilt zien, is de kans klein dat je zulk soort filmpjes tegen komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
man, bij dit filmpje had ik de toetsenbord naar de hoek van de kamer gegooid en ik ging toen helemaal stuk xD
mrjaa, je moet gewoon er niet naar zoeken dat is het punt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind je een beetje dubbel.

In een andere vraag heb je het ook al over een eng filmpje op YouTube en dat je daardoor niet meer in de spiegel durft te kijken.

Nu zeg je weer dat je er echt niet tegen kunt.

IK weet wel een remedie: KIJK GEWOON NIET!!!!!!!