NEE dat hebben ze niet en nóg beter,dat willen zij niet. Blijkbaar zijn er in het verleden problemen geweest met het upgraden van firmware van de door hun aangeboden hardware.( om tóch van dergelijke diensten gebruik te kunnen maken) U zult dus op een andere wijze de veiligheid moeten regelen,mocht U het gebruik van deze - van origine Alcatel- router niet helemaal vertrouwen.

Van horen zeggen nog even het volgende : U zou het door middel van "portforwarding" kunnen proberen,nadat DHCP is uitgeschakeld ( en later uiteraard weer is ingeschakeld)
Hierná een (nieuwe) service aanmaken,waarbij U dan deze service verbindt en toewijst aan een mac-adres óf de Pc-naam.

Waarschijnlijk staat in de (algemene ) voorwaarden,dat het zonder toestemming niet is toegestaan onwetmatige handelingen - zoals hierboven staat uitgelegd- uit te voeren.

Groet: Zoekertje