Waarom wordt mail gewijgerd

Internet geeft het onderstaande weer. Als ik een bekend emailadres gebruikt.
The following message to was undeliverable.The reason for the problem:5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 : Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table'

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Het beste antwoord

Hij geeft het al aan (en ja helaas is het een spel of type fout): Hij kan het adres 'w.' niet vinden. Dit gebeurt wanneer je een spatie in het e-mailadres gebruikt of wanneer je mogelijk de gegevens van die persoon aan het invoeren was en vergeten bent het hele e-mailadres in te voeren. Dan zie je wel de naam verschijnen als je de voor of achternaam van iemand intypt en gaat er vanuit dat het e-mailadres 'bekend' is. Check altijd of het volledige adres weergegeven wordt als je over de naam heen gaat met de muis. Ik heb zelf wel eens gehad dat een contact helemaal geen e-mailadres had en tja, dan komt hij ook terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

weet je zeker dat er geen spelfout in het email adres zit en weet je zeker dat het email adres nog bestaat?

De fout geeft namelijk aan: User unknown in virtual mailbox table

Stuur je dit met webmail / pop3, imap enz? Misschien is wat extra info handig ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grof Taal of verkeerde e-mail?