Heeft er iemand ervaring met smsqueen.nl?

Is het iets? T klinkt wel goed(koop). Of word je doodgegooid met van alles en nog wat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je word gestalkt door de servicen die de enquetes geven, je vult enquetes in en die geven je nr door aan allemaal diensten en die bellen je vaak, bel me niet register werkt niet heellaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had nooit problemen met SMSQueen. Ik SMS daar dagelijks en verstuur naar al mijn vrienden gratis sms'jes.
Wel is waar zijn de enquetes soms te lang, maar ik verdien vooral mijn sms'jes door vrienden uit te nodigen.

Een aanrader dus!