Nee, Excel en Access zijn onderdeel van het Microsoft Office pakket. Dit moet je kopen, downloaden is illegaal.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt wel zoeken op Open Office, dit is een gratis pakket, wat bijna dezelfde functies heeft.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Open office zal binnenkort ook een betaalde versie worden. Je moet nu libreoffice hebben. Dat is hetzelfde. De mensen van open office die het gratis wilde houden zijn met deze versie doorgegaan.
http://www.libreoffice.org/download/
Kimath
13 jaar geleden
Dank je voor de uitbreiding, dit wist ik niet :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan.
Ik wist dat eerst ook niet maar een kennis die er zelf veel mee te maken heeft meldde het bij me.
Ik heb het nu zelf ook op mijn laptop staan en het werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Open? Staat voor opensource dat zal gratis blijven.
paulus811
13 jaar geleden
De vraag is of het KAN en dat antwoord is 'ja'. Of het legaal is lijkt dieza niet interessant te vinden.
Kimath
13 jaar geleden
Het KAN inderdaad wel ja, maar over illegale software praten is hier volgens mij niet toegestaan.
Als de vraagsteller echt op zoek is naar een 'gratis' link, dan zijn er genoeg andere websites waar dit mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je

Andere antwoorden (2)

Kan wel mits je een student bent aan de informatica. Dan kan je het gratis download via technet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mogelijk om Excel en Access gratis te downloaden van internet, maar het is wettelijk niet toegestaan. Aankopen en downloaden kan via de Microsoft website.

Wel legaal gratis te downloaden zijn de "Viewer" edities, waarmee je bestanden gemaakt in Microsoft Office programma's kunt bekijken (niet bewerken). Deze zijn te vinden via de Microsoft website.

Een alternatief is het gebruik van de gratis online dienst Google Docs.