Als die een publiek account heeft en de privacy beperkingen niet heeft wel anders niet of je doet je voor als iemand anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt iedere twitteraar volgen. Als jij gewoon een twitteraccount aanmaakt met een verzonnen naam, ben je anoniem en kun je een andere twitteraar volgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ga er dan wel vanuit dat de twitteraar die je wil volgen wel heeft aanstaan dat hij/zij gevolgd kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet als je niet accepteren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@super: Datzelfde probleem heb je als je niet anoniem bent.
alleen als diegene het accepteert. anoniem niet volgens mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je zelf aangemeld bent, hoeft niet anoniem, klik je op "who to follow"" en geef je de naam op. Hiermee voorkom je dat je dagelijks een lawine aan tweets krijgt, en zelf kan bepalen van wie en wanneer je de tweets leest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zoek Alec Bockhals