Welke groep Internetgebruikers, afgezien van criminelen, heeft tot nu toe het meeste nut gehad van de uitvinding van het Internet?

Ik merk (na acht antwoorden) dat ik pornomakers/-aanbieders/-verkopers/-liefhebbers ook als uitzondering had moeten vermelden...

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Picture for question
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (10)

exploitanten van porno, exploitanten van goksites, personen die hun spulletjes willen verkopen of kopen, personen die op zoek zijn naar een partner, en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(+1) vooral de seksindustrie
Ja, ik denk vooral de e-marketeers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat elke groep gebruikers zijn eigen nut uit internet haalt. De groep internet die op goeievraag zit gebruikt internet om kennis te delen en kennis te vermeerderen. Er zijn mensen die hun eenzaamheid verdrijven met bijv. patiencen of bridgen. Er zijn mensen die internet gebruiken om te kopen en/of te verkopen. Voor school en studie is internet ook heel nuttig; roosterwijzigingen, uitslagen etc. En zo is er heel wat meer op te noemen. Het heeft allemaal zijn nut, maar het is wel appels met peren vergelijken als je het in meer en minder nuttig wilt rubriceren. Want wat voor de een heel belangrijk is, is voor een ander totaal niet belangrijk. Internet is voor heel veel mensen nuttig en steeds weer op een andere manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het bedrijfsleven (globaal gezien) heeft het meeste gehad aan de innovatieve mogelijkheden die het internet biedt, lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
porno, porno en nog eens porno.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sex/porno industrie omdat je nu alles "anoniem" kan bekijken kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft meeste nut (en dan hoeft niet per se commercieel te zijn) heeft volgens mij de groep mensen die om wat voor reden dan ook, niet of niet veel het huis uit kunnen. Die halen een stukje wereld binnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Ik denk dat de gewone burger het meeste nut heeft gehad van het internet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koopjes jagers ... internet is een goed medium om ergens de laagste prijs te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de overheden en dan vooral defensie en inlichtingen diensten, maar daar is internet dan ook in eerste instantie voor ontwikkeld,verder is ook de journalistiek erg geholpen met de nieuwsgaring door internet,het is tegenwoordig niet meer mogelijk om iets af te sluiten voor journalisten,omdat iedereeen kan uploaden die over een internetverbinding beschikt. Dewereld is niet groter meer dan de straat waarin je woont.