Ik heb dringend veel info over internetwinkels nodig voor mijn betoog, ik kom niet veel verder dan de kleine informatie van Wikipedia.

Weet iemand een site met daarop veel informatie over webwinkels? De informatie heb ik nodig voor mijn betoog/documentatiemap en de info mag ik letterlijk kopiëren , als ik maar 10 pagina's in maximaal lettertype 12 van Word heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

mijn vriendin werkt voor een internet prijsvergelijkingssite www.shoppydoo.nl. Er is een internetwinkel startpagina waar je veel informatie vindt. http://internetwinkel.besteoverzicht.nl/ Kijk ook eens op webwereld. Statistieken vindt je via de site van het cbs. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zult nog wel zelf wat moeten sprokkelen, maar je kunt eens kijken bij keurmerken voor webwinkels, zoals in de link. Je kunt ook zoeken op oplichting en zo, of bij ebay. Dat is ook een soort webwinkel, en anders staan er ook nog heel veel op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je niet helpen aan tekst, maar wel aan pagina's. Druk ctrl +F (vinden) en ga naar het tabblad waar je een tekst kan zoeken en ook vervangen. In beide velden vul je eeb spatie in, maar in het vervangende veld kies je ( ergens) voor extra opties. Kies lettertype en maak de lettergrote van 12 naar 16, groter kan, maar maak het niet al te opvallend. Als je klaar ben met je document moet je deze truc herhalen om alle spaties die zyn overgebleven ook te vergroten. Scheelt al gauw een of meerdere paginas!:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht heb je hier iets aan:

http://www.ejure.nl/dossier_id=1/f_dossier/dossier.html

Surf ook maar verder eens wat rond op die site en wie weet kom je nog iets tegen.