Is het mogelijk om youtubefilmpjes op je iPod te krijgen?

En dan niet van www.bestofyoutube.com maar elk filmpje wat ik maar wil.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Onderstaande link klikken en downloaden maar.
Vervolgens naar je itunes slepen of converteren.

http://keepvid.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D9YsS2jqTB4U%26feature%3Drelated
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is mogelijk om willekeurig welk filmpje van Youtube te halen.

Deze worden namelijk in je Browser cache opgeslagen. De truc is hem te vinden (geen voor de hand liggende naam) en vervolgens naar je bureaublad te slepen. Daar kun je hem hernoemen naar 'iets.flv' en volgens mij moet je een flv op je iPod kunnen afspelen. Om te controleren of je het juiste bestand hebt, kun je VLC Player installeren (freeware) en het daarin slepen. VLC Player heeft beperkte mogelijkheden om de spullen te converteren, maar is niet straight forward.

Kan dat niet, dan zijn er een paar programma's waarmee je eenvoudig een FLV omzet naar MP4 of ander bestandformaat. 1 daarvan is XVid4PSP van Winnydows.com. Hiermee kun je virtueel ieder bestandsformaat naar ieder ander bestandsformaat converteren. De tool is inmiddels bij versie 5 en die toont je de mogelijkheden met het apparaat waarvoor dat type bestand bedoeld is erbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe dat zelf in twee stappen. De eerste is het downloaden van het filmpje in flash FLV formaat. Hiervoor zijn verschillende websites waar je dat online kan doen.

Vervolgens zet ik de FLV om naar MP4, ook via een online tool.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het programma tubetv is daar speciaal voor gemaakt en is gratis...

Toegevoegd op 26-06-2009 15:39:54
(mits je een mac hebt, dan)