Haha, ik doe niet anders :) Ik ben al ruim vier jaar vrijwilliger!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat gebeurt er als ik op die rode knop druk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Keep Up the Good Work! ''effeietsanders"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm: als jij erop drukt niet veel ;-) Als een moderator erop drukt, word ik geblokkeerd. Insiders joke ;-)

Andere antwoorden (18)

Nee, nog nooit. Durf ik niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel eens eentje gezien, dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik heb wel eens iets gezien waarvan ik dacht dat het niet helemaal klopte, maar ik weet niet meer wat het was. Natuurlijk was ik toen niet zeker genoeg van mijn zaak om het te veranderen.
Nee...

Ik kijk niet zo vaak op Wikipedia, bij mij staat de zoekmachine op Google...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat heb ik gedurfd....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb daar een dagtaak aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja.

Maar het is al zo lang geleden dat ik geen flauw idee meer heb waar die pagina over ging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit alleen een paar taalfouten gecorrigeerd en een tekst die cursief moest zijn, maar dat niet was, cursief gemaakt. Ik kreeg de eerste keer meteen een welkomstbericht van een andere gebruiker, maar begreep niet echt hoe ik daarop kon reageren. Ik vind die website voorlopig nog erg onduidelijk voor mensen die er iets op willen zetten of iets willen veranderen.
14 jaar geleden
Ja, bij Coldplay af en toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, nog nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee...(oei...of was dit antwoord al gegeven?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar ik vind de Nederlandse versie vaak zo gekleurd en tendensieus, dat ik vaak de neiging voel om er commentaar op te geven. Maar ik heb het nog nooit gedaan. Misschien dat ik dat nog wel eens ga doen.
Ik vind het echt om te huilen hoe onobjectief veel artikelen worden geschreven in de Nederlandse versie. Ik kan mij er echt aan ergeren. (Ik zal eens kijken of ik wat treffende voorbeelden kan vinden, dan voeg ik ze later toe.)

Daarom raadpleeg ik het liefst de Engelse versie, die mij over het algemeen een stuk minder gekleurd overkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, vooral in de tijd dat iedereen zomaar alles kon veranderen.

Zoals bv dat er ergens midden in een zin 'porno' stond of iets dergelijks. Gelukkig hebben ze dit systeem aangepast en kan niet iedereen meer wat aankloten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wil je geen moeilijke woorden gebruiken kutzooi. gedetecteerd betekent opgespoort deboender.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
barro35, ben je me aan het stalken jongen? Je hebt in de afgelopen 10 minuten al 4 onzin reacties gepost. Misschien moet je even opzoek gaan naar je leven?
Ja, af en toe verander ik een storende taalfout.
Ik heb wel eens ergens een jaartal bij gezet maar
eigenlijk is mijn bijdrage marginaal.
Ik gebruik Wikipedia wel veel en ben er zeer content over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen correctie maar wel een aanvulling ergens in een grijs verleden. Niet al te lang daarna zijn die aanpassingen weer later ook weer aangevuld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, bij een Poolse voetballer van RSC Anderlecht. Er stond op Wikipedia dat hij 100 miljoen zou hebben gekost. Het moest 1 miljoen zijn! Heb wat onderzoek gedaan op de fora van RSC Anderlecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik heb het twee keer geprobeerd over onderwerpen waar werkelijk de grootst mogelijke zwaar gekleurde kolder stond die niet of nauwelijks informatie mag heten. 1 keer over elektrische sigaretten, toch een onderwerp waar ik wel aardig in thuis ben. Daar ben ik ongeveer twee weken mee bezig geweest omdat een of andere anti-rook-figuur geen genoegen nam met neutrale informatie -die in mijn opzicht het beste past bij wikipedia - maar er steeds allerlei antirookpropaganda, irrelevant gelul over verslaving en nicotine, en gewoon echte onzin door gebrek aan kennis in gooide, en op een gegeven moment heb ik het maar opgegeven.

Ik wou net nog effe checken wat er nu stond, maar het is blijkbaar nog steeds een hot issue, en het stuk is nog steeds nauwelijks informatief en te negatief gekleurd. Jammer. Maar dat heeft wel voor mij de toon van met name de nederlandse wikipedia voorgoed veranderd ; ieder boerenlul kan er van maken wat-ie wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan toch ook klagen bij moderators?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm,als het belangrijk genoeg is misschien wel, kwam toen niet eens in me op eerlijk gezegd. Ik werd het hele systeem van zelf maar steeds moeten ontdekken dat er weer allemaal bullshit bijgezet was een beetje spuugzat eigenlijk.
Yep, zo af en toe, varierend van het verbeteren van lelijke zinnen tot het toevoegen van goede referenties tot het veranderen van onzin of vandalisme.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, vaak genoeg. Van kleine opmaakfoutjes tot grove grammaticale fouten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee nog nooit, ik heb geen zin om het te doen aangezien iedereen het ook weer terug kan wijzigen. Ik laat het wel doen door de mensen die er lol in hebben : )