waarom krijg ik wiewatwaar pop-ups van hyves op mijn iPhone 4? En hoe zet ik het uit?

Ik krijg niet van elke wiewatwaar die geplaatst wordt een pop ups maar van sommige, waarom van de ene wel en de andere niet weet ik niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Bij instellingen je notificaties uitzetten!!! Instellingen in je Hyves menu op je iPhone zelf (staat onderaan in grijs balkje)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom je niet altijd een pop up over elke www krijgt zou ik niet weten, mss krijg je ze wel allemaal maar merk je dit niet of laat hij dit alleen zien wanneer je iphone ontgerendeld is.
Hoe je ervoor zorgt dat je geen pop ups meer krijgt weet ik wel :)
Ga naar instellingen en dan moet je even scrollen naar beneden, als het goed is vind je dan daar een lijstje van apps waar je instellingen van kunt veranderen.
Je klikt op hyves en dan moet je als het goed is daar kunnen uitschakelen dat je pop ups krijgt van hyves
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt allen pop-ups op www's met een "waar" erbij. Dus als diegene ook op de kaart heeft aangegeven waar hij/zij is.
En er is al uitgelrgd hoe je dit uit kan zetten ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allen moet alleen zijn :$