Wie kent er opensource software die gebruik maakt van Smarty templateparser?

Ik wou graag de implementatie ervan bekijken en de templateopbouw. Iemand die een opensource pakket kent.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Joomla maakt bijvoorbeeld gebruikt van smarty templateparser als ik me niet vergis.

Elke opensource software zou ik kunnen inkijken om te zien hoe het gemaakt is, het licht er maar aan tot hoeverre u coderingen snapt.

Wat voor template wilt u bouwen? Voor websites? Anderen doel einden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de onderstaande bronnen kan je twee frameworks vinden die gebruik maken van, of samenwerken met smarty.

Zend is veel gebruikt en kan smarty integreren.
Zephyr blijkt ook smarty te gebruiken maar dit framework ken ik verder niet.