Hoeveel actieve Nederlandse gebruikers heeft Hyves nu en hoeveel heeft facebook er? het gaat dus om Nederlandse actieve gebruikers

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

In januari 2011 had Hyves meer dan 10,9 miljoen accounts, een stijging van ruim twee miljoen leden ten opzichte van anderhalf jaar ervoor.

facebook

december 2010 600 miljoen
januari 2011 650 miljoen
Februari 2011 680 miljoen dit is ruim 7% van de wereld bevolking.

dit zijn de cijfers van alle gebruikers dus niet van alleen van de nederlandse gebruikers.