Kan je op facebook ook comments verbergen zonder iemand te 'ontvrienden'?

Je kunt wel de status updates en overige posts van iemand blokkeren zodat je ze niet meer ziet maar is er ook een manier om zijn/haar comments op andere posts onzichtbaar te maken?

Je wilt bv iemand niet ontvrienden omdat dit ook gevolgen kan hebben voor het 'dagelijks leven' maar het is aan de andere kant vervelend dat je diens naam steeds ziet bij reacties op andere vrienden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
5.2K
Kimath
13 jaar geleden
Gevolgen in het dagelijks leven? Hechten die mensen zoveel waarde aan een vriendschap op een website?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel als die vriendschap op die website iemand is die je in het dagelijks leven ook tegenkomt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een privé bericht sturen? PM.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet wat ik bedoel. Het gaat erom dat je (tijdelijk) even niet meer wilt zien wat iemand allemaal uitkraamt en zijn/haar naam niet telkens voor ogen wilt krijgen. Je wilt die persoon dus helemaal niet benaderen en niet zien.

Het beste antwoord

Dit is mogelijk.

stap 1:U logt in op Facebook(http://www.facebook.nl/)
stap 2/3:Rechts boven klikt u met uw linker muis één maal op "Account" en daarna met uw linker muis één maal klikken op "Privacy Settings".

stap 4:Klik éénmaal op "Customize settings"

stap 5:U scrolled naar beneden tot dat u "Things others share"
stap 6:Klik éénmaal op de knop rechts van "Can comment on posts".
stap 7:Klikt daarna met uw linker muis één maal op "Customize"

stap 8:Type bij "Hide this from" in de invoer balk rechts van "These people" de naam van het account van de persoon waarvan u het wilt "hiden" u klikt daarna éénmaal op "Save Settings"

stap 9: Klik éénmaal op de knop rechts van "Can see Wall posts by friends".

herhaal stap 8.

Als het goed is zult u alle huidige geplaatste comments/wallpost en anderen dingen van deze persoon nog blijven zien. Die de persoon hierna plaats niet meer.

Zo hoort het te werken en staat het ook uitgelegd. Heb dit nog niet voor mezelf toegepast. U kunt nogmaals met mij contact op nemen als dit niet werkt zoals u had gewild.

Toegevoegd na 15 minuten:
Om iemand weg te halen van "News feed" klikt u op het "x"(kruisje) rechts van het "news feed post" en klikt u op "Hide all from ....".

Als u dit ongedaan wilt maken kunt u boven bij "News Feed" rechts bij "Top news * Most Recent "V"(petje naar beneden)" klikken en dan éénmaal klikken op "Edit options.."

Ik hoop dat u de rest zelf snapt. Zo niet kunt u contact met mij opnemen. Ik kan helaas maar 2 afbeeldingen uploaden.