Hoe open ik een nieuw tabblad in Mozilla Firefox?

Als ik op het plusje druk gebeurt er niks. Hij wordt heel even blauw, maar verder gebeurt er niks. Ik heb de laptop al opnieuw opgestart, maar het heeft niet geholpen. Ook via 'rechter muisknop' en 'nieuw tabblad' gebeurt er niks. Ook 'control' plus 't' werkt niet.

Ik kan wel links in een nieuw tabblad openen. Maar ik kan zelf dus geen nieuw tabblad openen.

Wat doe ik hiertegen?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Probeer eens via het menu "Bestand", en dan "Nieuw tabblad"..?
Check ook eens even welke versie van FF je hebt. Bij "Help" en dan "Over Mozilla Firefox" kan je het versienummer vinden. En bij "Help" staat ook "Controleren op updates". Het is heel goed mogelijk dat je met een nieuwere versie al heel wat verder komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat je fire fox opnieuw moet instaleren want die tabbladen werken wel bij mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ctrl+T al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat staat toch in de vraag?? :-S