ik zoek een helpdesk/ticket systeem voor het behandelen van emails, wie weet een systeem dat goed werkt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

CRM van Microsoft :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eticket, OTRS en Rt-ticket (oid)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
osticket, is gratis (open source) dus dat kan je zelf ook aanpassen als je er verstand van hebt. Er zit een community achter van gebruikers (via een forum) waar je vragen aan kan stellen. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Autotask, ik ben toevallig net een week bezig met dit ticketsysteem